شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید فشار شدید در جهت کاهش قیمت فولاد
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

 

 

مؤسسه مالی بی او ای مریل لینچ در گزارشی پیرامون بازار فولاد اعلام کرد که نه تنها محصولات فولادی، بلکه سنگ آهن و زغال سنگ نیز در سال جاری میلادی به علت ایجاد مازاد عرضه با بازاری رکودی مواجه خواهد شد.

به گزارش نمابورس بر طبق این گزارش میزان عرضه مازاد سنگ آهن در حال حاضر به طوری است که برای جذب آن، تقاضا باید حداقل به میزان 10 درصد رشد کند که با وضعیت کنونی اقتصاد جهانی این امر غیر ممکن به نظر می رسد.

همچنین در گزارش اخیر،پیش بینی قیمت نورد گرم فولادی برای سال جاری میلادی در آمریکای شمالی 610 دلار از هر تن عنوان شده اما در عین حال تصریح گردیده که با افزایش فشار در جهت کاهش قیمت به تبع وخیم تر شدن مازاد عرضه ا،حتمال سقوط قیمت در اواخر سال یا اوایل سال آتی وجود دارد.

تحلیلگران مریل لینچ اعتقاد دارند که رونق بازار فولاد در سال گذشته منجر به افزایش ظرفیت تولیدی بسیاری از فولاد سازان شده و در حال حاضر نیز تعطیلی پروژه های تولیدی حتی با وجود افت تقاضا به صرفه نیست وتولید کنندگان محصولات فولادی در حال سرازیر کردن مداوم محصولات خود به بازار هستند.این در حالی است که سطح تقاضا در اتحادیه اروپا به دنبال بحران مالی این قاره بسیار پایین آمده و مصرف از جانب چین نیز به قوت سالهای گذشته نمی باشد و مسلما این شرایط به وخیم تر شدن وضعیت مازاد عرضه در ادامه سال جاری منجر خواهد شد.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا