شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید پنجشنبه: تحلیل تکنیکال اونس طلا XAU/USD روزانه
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:,

GOLD

بازار طلا در معاملات روز چهارشنبه آرام بود و در میان حمایت 1195 و مقاومت 1215 دلاری نوسان می کرد. در حال حاضر، قیمت هر اونس طلا در زیر مقاومت 1215 دلاری قرار دارد، که شکست این مقاومت می تواند موجی را تا 1232 دلار به راه بیاندازد. هر چند قیمت طلا در زیر خط صعودی رسم شده از کف قیمتی روز سوم ماه فوریه قرار دارد، اما احتمال صعود وجود دارد.

این وضعیت در اسیلاتور های کوتاه مدت هم قابل مشاهده است. RSI به بالای خط 50 واحدی صعود کرده، در حالیکه MACD نشانه هایی از تشکیل کف، در زیر خط صفر دارد.
در نمودار روزانه، طلا توانسته در روز چهارم فوریه به بالای خط نزولی رسم شده از اوج قیمتی روز بیست و دوم ژانویه 2015 برسد. در نتیجه، می توان با احتیاط روند میان مدت را مثبت در نظر گرفت و اُفت قیمت طلا از محدوده 1265 دلاری را هم فاز اصلاحی بازار دانست.

.
حمایت اول: 1195، حمایت دوم: 1182، حمایت سوم: 1164
مقاومت اول: 1215، مقاومت دوم: 1232، مقاومت سوم: 1250

 

gold



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نسترن ایزدیار
ساعت17:24---29 بهمن 1394

ممنون استاد دیبا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا