شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید کاهش 6.4 درصد قیمت جهانی مس در پایان ماه آوریل
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

در آخرین روز معاملاتی ماه آوریل بهای مس در بورس فلزات لندن باز هم کاهش یافت تا رقم ثبت شده به عنوان قیمت پایانی مس در ماه آوریل، حدود 6.4 درصد نسبت به ماه قبل از آن کاهش نشان دهد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، روز گذشته در بورس فلزات لندن بهای هر تن مس برای تحویل در ماه جولای، با 1.47 درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به 7048 دلار رسید. این قیمت در قیاس با قیمت 7530 دلاری مس در پایان ماه مارس حدود 6.4 درصد کاهش نشان می دهد که این میزان کاهش قیمت ماهانه مس حداقل در یازده ماه اخیر بی سابقه بوده است.

سایر فلزات اساسی نیز در معاملات روز گذشته با اقبال خریداران مواجه نشدند به طوری که بهای آلومینویم در قیاس با روز دوشنبه 1.55 درصد کاهش یافت و به 1869.5 دلار در هر تن رسید. سرب و روی نیز به ترتیب با 0.95 و 2.23 درصد کاهش قیمت نسبت به روز معاملاتی قبل، در ازای 2024.5 و 1864.5 دلار در هر تن خرید و فروش شدند.

تشدید نگرانی سرمایه گذران از روند بهبود اقتصاد جهانی موجب شده است تا دوباره فشار بر بازار فلزات اساسی افزایش یابد؛ هرچند انتشار اخباری مبنی بر احتمال کاهش نرخ بهره در کشورهای منطقه یورو توسط بانک مرکزی اروپا از کاهش بیشتر قیمت ها در معاملات دیروز بازار لندن جلوگیری کرد.

از طرف دیگر با توجه به عملکرد ضعیف تر از حد انتظار اقتصاد آمریکا در سه ماهه نخست سال جاری انتظار می رود که مقامات فدرال رزرو در نشست امروز خود با ادامه سیاست خرید 85 میلیارد دلار اوراق قرضه دولتی در هر ماه موافقت کنند.البته انتشار آمار مربوط به شاخص مدیران خرید چین در پایان هفته جاری، دیگر عامل مهمی است که به طور قطع بر معاملات روزهای آتی مس و به تبع آن معاملات سایر فلزات اساسی تأثیر خواهد گذاشت.

آندره کریاچنکوف، تحلیل گر موسسه سرمایه گذاری VCB Capital در این باره می گوید: " ما در این چند هفته شاهد سقوط قیمت مس بودیم. این فلز اساسی حتی به قیمت های کمتر از 7000 دلار هم سقوط کرد و دوباره بازگشت. در این هفته اما نوسان قیمت و حجم معاملات چندان چشمگیر نبوده است و البته ما هم انتظار یک تغییر بزرگ و قابل توجه در بازار را نداشتیم. البته امروز و فردا چشم بازار به اخبار اقتصادی مهمی چون اعلام رقم شاخص مدیران خرید چین و تعیین نرخ بهره در اروپا و آمریکاست؛ اخباری که می توانند زمینه ساز افول یا صعود چشمگیر بازار فلزات اساسی باشند"

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا