شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید تحلیل تکنیکال 04/19/2015 GBPJPY
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

شایان بورس

تحلیل تکنیکال جفت ارز پوند به ین ژاپن در تایم فریم 4 ساعته با توجه به شواهد و نمودار از این قرار است.

با توجه به اینکه پیشنه قیمت از سال 2012 تا کنون روند افزایشی داشته و رفته رفته بر ارزش و قیمت پوند نسبت به ین ژاپن افزوده شده بنابراین در حال حاضر قیمت در روند اصلی خود قرار گرفته. هیچگونه شواهدی مبنی بر تغییر روند نمایان نیست. خط روند شکسته نشده ، گر چه در 8 ساعت پایانی مارکت قیمت با یک انرژی زیادی نزول داشته اما این نزول قیمت در 4 ساعت بعدی شکسته شده و قیمت روند افزایشی به خود گرفته. پیوت زیر قیمت قرار گرفته و این یکی از نشانه های افزایش قیمت خواهد بود. قرار گرفتن میانگین های متحرک زیر قیمت نشان از حمایت قیمت داشته. MACD منطقه افزایش قیمت را به ما نشان می دهد. RSI بالای خط 50 و با شیب صعودی قرار دارد. اما STOCHASTIC  سیگنال پوزیشن SELL به ما داده که این تحت تاثیر ریزش قیمت در 8 ساعت پایانی مارکت بوده که نبایستی به استناد آن وارد پوزیشن فروش شد.

با توجه به قراین موجود پیش بینی میکنم در روز دوشنبه این روند افزایشی کماکان ادامه داشته باشد و در بسیاری از موارد ما شاهد پوزیشن های BYE باشیم.

موفق باشید

شایان دیبا

04/19/2015

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

ارسال توسط شایان دیبا

 

شایان بورس

بررسی جفت ارز اصلی GBPUSD  مورخ 4/12/2015 در تایم فریم روزانه حاکی از مومنتوم شدید فروشندگان میباشد. با توجه به خروج قیمت از الگوی مستطیل قیمت مجددا متمایل به ادامه مسیر اصلی خود ( روند نزولی ) میباشد. فاصله خط روند تا قیمت بسیار زیاد است و مقاومت بر روی قیمت شدید است . پیوت بالای قیمت است و این یکی از نشانه های فشار فروشندگان بر نزول قیمت پوند انگلستان میباشد. MACD نشان از حضور قیمت در زیر خط 0 و منطقه نزول قیمت است. RSI حاکی از حرکت قیمت به منطقه اشباع فروش است و نوک خط مایل به پایین و نزدیک به خط 30% است.STOCHASTIC سیگنال پوزیشن SELL را به ما گوشزد میکند و با توجه به شرایط مذکور این احتمال میرود در اولین روز بازگشایی مارکت ما شاهد افت قیمت باشیم.

موفق باشید

شایان دیبا

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

ارسال توسط شایان دیبا

شایان بورس

یورو به نسبت 16 سال گذشته در مقابل دلار سنگاپور به پایینترین سطح خود رسید. این در حالی است که روز به روز بر ارزش دلار سنگاپور بعنوان یکی از بزرگترین قطبهای اقتصادی جهان افزوده می شود. در حال حاضر مومنتوم فروشندگان یورو بسیار بالاست و همچنان تقاضا برای خرید دلار سنگاپور ادامه دارد.شیب ملایم سقوط ارزش یورو نشان از درایت معامله گران و عدم هیجان در بازار دارد.این کراس در زمره بهترین کراسهایی است که معامله گران میتوانند در آن بدور از هیاهوی مارکت ترید کنند. فاصله قیمت تا خط روند به حدی است که تقریبا امکان شکست آنرا در شرایط عادی غیر ممکن ساخته.گر چه پیوت روزانه باعث اندکی افزایش قیمت در یورو شده اما با ایجاد الگوی مرد آویزان این احتمال میرود که تا ساعات آینده قیمت به روند اصلی خویش برگردد.

با از سر گیری نزول قیمت دوستانی که قصد ورود به مارکت را دارند میتوانند وارد پوزیشن sell شوند.

موفق باشید

شایان دیبا

4/2/2015

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

ارسال توسط شایان دیبا