شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بورس در 11 اردیبهشت 92
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

شاخص بورس امروز چهارشنبه 1392،2،11 با 542 واحد رشد به رقم 44537 واحدرسید که نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان ، "پارسان" بیشترین تأثیر را در رشد شاخص داشتند. نماد "شنفت" نیز که امروز شاهد بازگشایی آن بودیم با 44،5 درصد رشد بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد.

به گزارش نمابورس گروه فرآورده های نفتی ، چند رشته ای های صنعتی و شیمیایی بیشترین ارزش معاملاتی روز جاری را به خود اختصاص دادند و برترین تقاضا ها در نماد "فارس"، "شپاکسا" و" پارسان" دیده می شود.

همچنین عمده تحولات بازارسرمایه در گروه نفتی و پتروشیمی دیده می شود. در نماد "فارس" همچنان حجم معاملات بسیار ناچیز است و صف خرید 119 میلیون سهمی در این نماد دیده می شود و به نظر می رسد این نماد به زودی باید شامل قانون گره معاملاتی و رفع آن شود. اتفاقی که به اعتقاد فعالان بازارسرمایه زودتر از این هم باید رخ می داد.

اما در سایر نمادها حجم معاملات قابل قبول بود و باتوجه به تقاضای مؤثر در این گروه بسیاری از نمادهای پتروشیمی با غلبه تقاضا بر عرضه مواجه اند. گفتنی است در گروه نفتی هم همچنا ن تقاضا بر عرضه غلبه دارد.

به گزارش نمابورس اما در سایر گروه ها روند مطلوبی امروز به ثبت رسید اکثر نمادهای مطرح گروه فلزات اساسی با افت قیمت مواجه شدند. اما نمادهای گروه ساخت محصولات فلزی در وضعیت بهتری قرار گرفتند.

سیمانی ها نیز نسبت به روزهای گذشته به دلیل افزایش حجم عرضه ها کاهش نسبی قیمت را تجربه کردند. خودرویی ها و بانکی ها هم بی سر و صدا در سایه بازار به حرکت خزنده رو به بالای خود ادامه می دهند.

درپایان گفتنی است بیش از 458 میلیون سهم در بورس و 29 میلیون سهم در فرابورس مورد معامله قرار گرفت که فولاد مبارکه ، توسعه معادن و فلزات و حفاری بیشترین حجم معاملاتی را به ثبت رساندند.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا