شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بزرگترین گردهمایی فعالان عرصه خدمات مالی
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

فعالان و سرمایه گذاران بازار سرمایه در حالی خود را برای حضور در بزرگترین گردهمایی صنعت مالی آماده می کنند که روند معاملات بورس نیز از نشاط خاصی برخوردار است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این مطلب به خبرنگار بورس نیوز گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه Finex- از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت ماه جاری با حضور 296 شرکت در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع بر پا می شود.

سعید مستشار افزود: در میان 296 شرکت حاضر در این نمایشگاه 12 هیأت خارجی از کشورهایی همچون پاکستان، ترکیه، کره جنوبی و اندونزی برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: برای هفتمین نمایشگاه بین المللی بازار سرمایه طبق سال های گذشته برنامه هایی در نظر گرفته شده که امسال نیز در مواردی با اعمال برخی تغییرات اجرایی می شود که از آن جمله می توان به برگزاری برنامه های آموزشی متعدد اشاره کرد. ضمن اینکه کارگروه تخصصی سواد مالی نیز طی روزهای برگزاری نمایشگاه هفتم بر پا می شود که ریاست این کارگروه بر عهده سازمان بورس و اوراق بهادار است.

این مقام مسئول گفت: در این کارگروه که نمایندگانی از کشورهای ترکیه و کویت حضور دارند، وضعیت سواد مالی در بورس های عضو سازمان کنفرانس اسلامی بررسی و گزارش های مورد نظر در این رابطه تکمیل می شود.

افزون بر آن نشست های تخصصی و خبری نیز با حضور مدیران ارکان بازار سرمایه برگزار می شود.

مستشار افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه در سه حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود، بیش از 80 درصد بانک ها و بیمه ها نیز برای حضور اعلام آمادگی کرده و اغلب شرکت های کارگزاری، سرمایه گذاری و هلدینگ ها و نیز شرکت های نرم افزاری فعال در این حوزه جزو شرکت کنندگان هستند.

وی ادامه داد: در سال جاری رسانه ها نیز در مقایسه با سال های گذشته حضور پررنگ تری را از خود به نمایش خواهند گذاشت و این دوره در مقایسه با دوره های قبلی و نیز نسبت به مشابه خود در دنیا از تنوع مطلوب تری برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به رشد 20 درصدی شرکت کنندگان در هفتمین دوره این نمایشگاه اظهار داشت: توسعه و گسترش نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از نظر تعداد و نوع مشارکت شرکت ها و نیز وسعت آن می تواند پیش زمینه استقبال بالای مخاطبان را فراهم سازد.

مستشار با اعلام اینکه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ایران Finex- جزو سه نمایشگاه بزرگ عرصه خدمات مالی است، افزود: مراسم افتتاح آن در روز 17 اردیبهشت ماه جاری با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز رییس کل بیمه مرکزی برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در خاتمه از تمامی فعالان حوزه بورس و بازار سرمایه برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سعی شده امکان استفاده از برنامه های نمایشگاه هفتم برای مخاطبان خاص و فعالان بازار سرمایه مهیا شود و در کنار آن بازدیدکنندگان عمومی و به عبارتی سرمایه گذاران بالقوه نیز بتوانند پاسخ نیازها و سوالات خود را از طریق برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی طراحی شده، دریافت کنند.


 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا