شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید آخرین تحولات در نماد پتروشیمی زاگرس
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

درحالی که اکثر تحلیل های ارائه شده توسط کارشناسان بازارسرمایه حاوی این مطلب بودکه پس از رفع توقف از نمادهای مطرحی همچون پالایش نفت تبریز، پالایش نفت تهران و پالایش نفت شیراز و نمادهای گروه پتروشیمی این دو گروه دست کم برای مدتی وارد فاز استراحتی شوند.

اما پس از بازگشایی این نمادها همچنان حجم و تقاضا در این گروه افزایشی است و این موضوع شاید به تدریج باعث افزایش ریسک سرمایه گذاری در بورس شود.

گفتنی است هچنان برخی از نمادهای نفتی و پتروشیمی متوقف می باشند که از آن جمله می توان به توقف نماد پتروشیمی زاگرس اشاره کرد.

به گزارش نمابورس دلیل اصلی توقف این نماد هم تعدیل درآمد عنوان شده که در گفتگو با مسئولان این شرکت دلیل تعدیل مثبت اين نماد هم موضوع دلار و بدهي هاي ارزي دولت مي باشد و به صورت دقيق تر براي بازگشايي مجدد اين نماد بايد نرخ محاسبه ارز برای پرداخت ريالی بدهی های ارزی مشخص گردد که این روند به دلیل اصرار بازرس شرکت و مسئولان سازمان بورس ادامه دار شده است.

گفتنی است نماد زاگرس از 21 فروردین ما ه تاکنون متوقف شده و بارها شایعاتی پیرامون بازگشایی آن سرزبان ها افتاده است.

مدیرعامل این شرکت در گفتگوی قبلی خود با خبرنگار نمابورس هفته جاری را زمانی برای بازگشایی این نماد دانست که این وعده عملی نشد.

پیگیری های مجدد خبرنگار نمابورس از مدیرعامل این شرکت در خصوص دلایل عدم بازگشایی این نماد نیز مشخص نمود که بازگشایی زاگرس دستخوش روند اداری زمان بر سازمان بورس و بازرس قانونی شده است.

احمد بارول مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس در گفتگوبا خبرنگار نمابورس اظهارداشت: ما اعلام کرده ایم که مشکلی با مبنا قرار گرفتن نرخ ارز اتاق مبادله ای برای دریافت مطالبات ارزی خود نداریم اما کمیته سه نفره بررسی کننده همچنان نظر قطعی خود را در این خصوص اعلام نکرده است.

وی تأکید کرد: ما آماده بازگشایی نماد در روز چهارشنبه 92،2،11 بودیم که عدم اظهار نظر قطعی مسئولان سازمان بورس و بازس قانونی باعث تعویق بازگشایی این نماد شد.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا