شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید تحلیل تکنیکال 31/01/2015 TRYJPY
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393برچسب:,

 

DAILY

بررسی تایم فریم روزانه این جفت ارز نشان از رونق لیر و افزایش ارزش آن در وقابل ین ژاپن به نسبت ماههای گذشته دارد.گر چه از ماه می 2013 این روند ادامه داشته اما با آغاز سال 2015 این جفت ارز شرایط استانداردی را تجربه میکند. در روزهای گذشته قیمت در ین جفت ارز سیر نزولی داشته و بررسی اندیکاتور ها هم حاکی از تقاضای فروش بسیار معامله گران داشته . در حال حاضر شواهد اندیکاتور ها نشان از منطقه اشباع فروش دارد اما مومنتوم برای ادامه مسیر هنوز بالاست . به هر حال برای هر گونه پوزیشن گیری در تایم فریم روزلنه نیاز به رفتار قیمت در روز دوشنبه خواهد داشت.

 

H4

 

در مشاهده تایم فریم 4 ساعته میتوان دریافت که مارکت اخیرا از حالت RANGE خارج شده و در راستای روند نزولی خود با مومنتوم بالا در جریان است. اشتیاق معامله گران در جهت پوزیشن SELL کماکان زیاد بوده اما با توجه به الگوهای کندلی میتوان خستگی اندکی را در قیمت مشاهده کرد و این رخداد بیانگر این است که ممکن است در ساعات آغاز به کار مارکت خصوصا در ساعات بازگشایی بورس لندن ما با اصلاح قیمت مواجه باشیم.اما برای پوزیشن گیری نیازمند تاییدیه کندل استیک در روز دوشنبه خواهیم بود. گرچه این جفت ارز در میان جفت ارزهای اصلی فارکس نیست اما با درایت میتوان سود خوب و ایده آلی را از آن بدست آورد.

موفق باشید

شایان دیبا



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا