شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید تحلیل تکنیکال 01/02/2015 SEKJPY
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:,

 

DAILY

با بررسی چارت در تایم فریم روزانه کرون سوئد به ین ژاپن میتوان دریافت که قیمت با برخورد به یک سطح حمایت قدرتمند توان عبور را نیافته و با عدم تشکیل LL بعدی روند اصلاحی به خود گرفته. و همچنین شکستن خط روند نشانه هایی مبنی بر تغییر روند فعلی و ورود قیمت به منطقه اصلاحی است. با ترکیب فیبوناچی پروجکشن و فیبوناچی RETRACEMENT به نقاط مشترکی میرسیم که احتمالا مقصد آینده قیمت خواهد بود. البته هنوز مومنتوم بالای فروشندگان نشان از قدرت آنها در مارکت دارد اما محتمل است در روزهای آتی به یک اتفاق نظر کلی دست یابند و به اصلاح قیمت رضایت دهند.بنابراین چنانچه سطح زرد رنگ چارت شکسته شد و قیمت صعود کرد میتواند نقطه خوبی برای ورود به پوزیشن BYE باشد.و همچنین نظر به قدرت فروشندگان چنانچه قیمت از مرز 0% نزول کرد میتوان کماکان در فکر پوزیشن SELL بود. برای تایید الگوها بایستی رفتار قیمت را در روزهای آتی بررسی کنیم.

 

H4

در تایم فریم 4 ساعته قیمت با یک سطح حمایت بسیار قدرتمند برخورد کرده و با تشکیل کندلهای دوجی خستگی خود را از ادامه روند اعلام کرده بنابراین با بررسی الگوهای کندل استیک که در روز دوشنبه پدید خواهند آمد با تایید این موضوع که قیمت میل به اصلاح و افزایش دارد پس از عبور از خط زرد رنگ میتوان وارد پوزیشن BYE شد.

موفق باشید

شایان دیبا



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا