شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید سود صنایع بورسی؛ 300هزار میلیاردریال
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,

 

 

 

 

مدیران شرکت پذیرفته شده در بورس تهران مبلغ 305 هزار و 170 میلیارد ریال سود را برای سهامداران خود پیش بینی کردند.
بر اساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود 18 صنعت بورسی در پایان اسفندماه 91 نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش و پیش بینی سود 11 صنعت بورسی کاهش یافتند.
فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با 9 هزار و 43 میلیارد ریال، خودرو و ساخت قطعات با 5 هزار و 640 میلیارد ریال و بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با 4 هزار و 966 میلیارد ریال بیشترین پیش بینی سود را در یک ماه اخیر به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش، فلزات اساسی با 22 شرکت و پیش بینی سود 56 هزار و 107 میلیارد ریال همچنان در صدر فهرست بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی ایستاده است.
گروه بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی با 54 هزار و 70 میلیارد ریال و محصولات شیمیایی با 44 هزار و 769 میلیارد ریال سود برای یک سال آینده پیش بینی کرده اند و در رتبه های دوم و سوم قرار گیرند.
شرکت های چند رشته ای صنعتی با 31 هزار و 429 میلیارد ریال، استخراج کانه های فلزی با 29 هزار و 315 میلیارد ریال، فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با 25 هزار و 470 میلیارد ریال ، مخابرات با 21 هزار و 331 میلیارد ریال و سیمان ، آهک و گچ با 9 هزار میلیارد ریال پیش بینی سود در رده های بعدی جای دارند.
بر اساس گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، گروه استخراج سایر معادن با 14 میلیارد ریال، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با 4 میلیارد ریال و ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه ها و وسایل ارتباطی با 2 میلیارد ریال در انتهای جدول ایستاده اند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا