شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید معاملات 124 میلیارد ریال انواع کالا در تالار معاملات بورس کالای ایران
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

 

روز یکشنبه 11 فروردین ماه، بیش از 4 هزار تن انواع کالا با ارزشی افزون بر 124 میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی 44 تن پلی اتیلن سنگین MF3713 پتروشیمی آریا ساسول به نرخ 37 هزار و 129 ریال به فروش رفت. همچنین 40 تن پلی اتیلن دورانی MD3840UA پتروشیمی تبریز به قیمت 38 هزار و 138 ریال توسط مشتریان خریداری شد. 720 تن پلی اتیلن سبک خطی و انواع پلی استایرن از دیگر کالاهای پتروشیمی تبریز بود که در این تالار مورد معامله قرار گرفت.

 

 

پتروشیمی شازند نیز توانست یکهزار و 37 تن انواع پلی اتیلن، پلی بوتادین رابر و پلی پروپیلن را به ارزش بیش از 42 میلیارد ریال به فروش برساند. این گزارش حاکی است در روز یکشنبه 66 تن پلی اتیلن سنگین EX5 و 100 تن پلی پروپیلن C30S پتروشیمی مارون نیز داد و ستد شد. شرکت پلی پروپیلن جم نیز دیگر مجتمع پتروشیمی بود که که در روز 11 فروردین توانست 242 تن انواع پلی پروپیلن خود را در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران به فروش برساند. در این تالار همچنین2203 تن انواغ قیر شرکت نفت پاسارگاد به ارزش بیش از 29 میلیارد فروخته شد.

 

 

شایان ذکر است روز یکشنبه، سبد میلگرد شرکت های فولاد آذربایجان و فولاد آلیاژی ایران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد که معامله ای بر روی آن صورت نگرفت.

 

 

 

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا