شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید معاملات 183 میلیارد ریال انواع ورق شرکت فولاد مبارکه
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

روز شنبه 10 فروردین ، 10 هزار و 930 تن انواع ورق شرکت فولاد مبارکه به ارزش بیش از 183 میلیارد ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران توسط کارگزاران مورد معامله قرار گرفت .

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز  3 هزار و 460 تن ورق گرم  Bشرکت فولاد مبارکه به قیمت 16 هزار و 89 ریال مورد معامله قرار گرفت. همچنین 5 هزار و 720 تن ورق گرم C این شرکت به قیمت 16 هزار و 277 ریال به فروش رفت. ورق سرد Bشرکت فولاد مبارکه نیز به میزان 1800 تن و به قیمت 19 هزار و 902 ریال دیگر کالایی است که روز شنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران توسط کارگزاران معامله شد.

 

 

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی نیز در روز دهم فروردین ماه شاهد معامله 10 تن آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان بود. همچنین از مازاد عرضه های روز گذشته 100 تن قیر 6070 نفت پاسارگاد، 50 تن پلی استایرن مقاوم 7240 پتروشیمی تبریز و 44 تن پلی پروپیلن رافیای پتروشیمی مارون داد و ستد شد.

 

 

 

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا