شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید مدیر مالی"فنورد ":دلیل افزایش قیمت محصولات فولادی
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

شرکت نورد و تولیدات فولادی در جدیدترین گزارشی که در بازار سرمایه منتشر گردیدده سود سال مالی خود را 21درصد رشد نسبت به سال مالی 91، 314 ريال اعلام نموده است.

به گزارش نمابورس افزایش نرخ و مقدار فروش در سال 92 باعث شده تا فروش این شرکت 63درصد افزایش یابد این درحالی است که بهای تمام شده کالا نیز با پیش بینی رشد 65درصدی مواجه شده است . با نگاهی دقیق تر به گزارش ارائه شده در حالی که مجموع رشد تولید این شرکت در سال 92 تنها 2،6درصد اعلام شده اما بهای تهیه مواد اولیه برای سال جدید رشد 75درصدی نسبت به سال قبل از خود نشان می دهد.

موسیوند مسئول مالی "فنورد" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نمابورس در این خصوص اظهار داشت: افزایش شدید قیمت مواد اولیه در سال جاری صرف نظر از وجود تورم در کشور دلایل دیگری هم دارد.

وی خاطرنشان ساخت:وجود معاملات و خریداران صوری در بورس کالا باعث افزایش قیمت کاذب محصولات فولادی می شوند.

به گزارش نمابورس وی این موضوع را مشکل اصلی شرکت دانست و گفت: در حال حاضر در معاملات صورت گرفته در بورس کالا خریدارانی مشاهده می شوند که فقط برای بالا بردن قیمت فعالیت می نمایند که باید نظارت بیشتری برای جلوگیری از این روند صورت پذیرد.

موسیوند در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار نمابورس در خصوص اهم برنامه های سال 92 شرکت متبوع خود نیز گفت: طرح تولید ورق عریض از جمله طرح ای مهم در دست اجرای شرکت قطعات فولادی است که طبق برآوردهای صورت گرفته این طرح از سال 93 اجرایی خواهد شد و میزان سودآوری دقیق آنهم در آینده اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکل خاصی در زمینه تحقق پیش بینی های صورت گرفته برای سال 92 وجود ندارد و امیدواریم عملکرد بالاتری را هم به ثبت رسانیم.

در پایان گفتنی است "فنورد " در یک سال گذشته 71درصدی بازدهی داشته است هرچند این سهم مدتی روند نزولی داشت اما این روند اصلاح شده و با شیب اندکی شلهد رشد قیمت این سهم هستیم.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا