شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید یک تعدیل از جنس قندی
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

قند نیشابور یکی از نمادهای مطرح گروه قندی است که به تازگی شاهد توقف نماد این شرکت در بورس بودیم. گفتنی است قیمت سهام قند نیشابور در سال گذشته پس از تجربه محدوده 1570 تومان روند نزولی به خودگرفت و این روند تا محدوده قیمتی 900 تومان ادامه یافت که همین محدوده قیمتی نیز در سال جدید برای این نماد ادامه یافته است.
قند نیشابور یکی از نمادهای مطرح گروه قندی است که به تازگی شاهد توقف نماد این شرکت در بورس بودیم. گفتنی است قیمت سهام قند نیشابور در سال گذشته پس از تجربه محدوده 1570 تومان روند نزولی به خودگرفت و این روند تا محدوده قیمتی 900 تومان ادامه یافت که همین محدوده قیمتی نیز در سال جدید برای این نماد ادامه یافته است.
به گزارش نمابورس این افت قیمت سهام در حالی رخ می دهد که وضعیت شرکت به گفته مسئولان آن و گواهی اطلاعیه های منتشرشده همچنان رو به بهبود است.
خاطرنشان می شود قند نیشابور برای سال مالی جاری خود یعنی سال مالی منتهی به 92،6،31 ، 630ريال سود پیش بینی نموده بود که در گزارش عملکرد 3 ماهه 45درصد آن را پوشش داده این در حالی است که مدت مشابه به سال مالی ماقبل میزان پوشش پیش بینی تنها 4درصد بوده است.
قائمی مدیر مالی این شرکت در گفتگو با خبرنگار نمابورس در خصوص آخرین تحولات این شرکت اظهار داشت: گزارش جدیدی از آخرین وضعیت درآمدی شرکت به سازمان بورس ارائه شده که به دلیل افزایش میزان سود نماد این شرکت متوقف گردیده است.
وی درخصوص قیمت فروش قند وشکر نیز گفت: درحال حاضر قیم فروش کارخانه 1300 تومان می باشد پوشش مطلوب پیش بینی در محدوده قیمتی مذکور حاصل شده اما تلاش هایی در جریان است که به زودی شاهد اعطای مجوز افزایش قیمت از سوی دولت خواهیم بود چراکه قیمت شکر در بازار آزاد هم اکنون در محدوده 2200 تومان قرار دارد و این فاصله باعث ایجاد رانت هایی در این بازار خواهدشد.
قائمی در پایان تأکید کرد : شرکت به لحاظ تولید و فروش مشکل چندانی ندارد و امیدواریم چنانچه قیمت فروش افزایش یابد باز هم افزایش سود داشته باشیم.
گفتنی است محمدیان یکی دیگر از مسئولین این شرکت نیز درخصوص زمان بازگشایی نمادقند نیشابور اظهارداشت: گزارش های مربوطه به سازمان ارسال شده واین گزارشهاتوسط سازمان بورس در حال کارشناسی است باتوجه به شرایط به احتمال فراوان در این هفته نمادقند نیشابور بازگشایی خواهدشد.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا