شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید حمایت جنت یلن از افزایش سریعتر نرخ بهره در سال ۲۰۱۷
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


حمایت جنت یلن از افزایش سریعتر نرخ بهره در سال ۲۰۱۷

دیروز پس از انتشار بیانیه پولی فدرال رزرو آمریکا و سخنرانی جنت یلن در کنفرانس مطبوعاتی، دلار آمریکا به‌شدت در برابر ارزهای اصلی بازار تقویت شد. هیچ‌کس از افزایش ۰٫۲۵ درصدی نرخ بهره تعجبی نکرد، اما برآوردهای نرخ بهره‌ای مقامات فدرال رزرو (Dot Plot) نشانگر سه مرحله افزایش ۰٫۲۵ درصدی نرخ بهره در سال ۲۰۱۷ بودند. طبق آخرین برآوردهایی که در ماه سپتامبر انجام‌شده بود، مقامات فدرال رزرو تنها به دنبال دو مرحله افزایش نرخ بهره بودند. این برآورد نرخ بهره‌ای بانک نشان می‌دهد که فدرال رزرو از ماه سپتامبر تا دسامبر بیشتر به سمت سیاست‌های انقباضی متمایل شده است. این موضوع ابتدا منجر به تقویت دلار آمریکا شد، اما پس از آن بازار با شک و تردید مواجه بود. سرمایه‌گذاران می‌ترسیدند که شاید جنت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا بدبینانه ظاهر شود و منجر به تضعیف دلار آمریکا شود. اما برخلاف انتظارات، جنت یلن از نظرات مقامات فدرال رزرو آمریکا دفاع کرد و با ابراز خوش‌بینی نسبت به اقتصاد آمریکا، از خریداران دلار آمریکا حمایت کرد. جنت یلن معتقد است که تغییر در Dot Plot یک تعدیل خیلی ملایم بوده است.

در حال حاضر طبق قیمت‌گذاری وجوه فدرال رزرو آمریکا، شانس افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن ۲۰۱۷ به ۷۰ درصد رسیده و شانس افزایش نرخ بهره در نیمه دوم سال هم ۱۰۰ درصد است. پیش‌بینی می‌شود که USD/JPY به سمت ۱۲۰ حرکت کند، هرچند که شاید رسیدن جفت ارز به این محدوده تا سال ۲۰۱۷ به طول انجامد.
امروز گزارش‌های تورمی آمریکا را در پیش داریم که انتظار می‌رود تأثیری بر مومنتوم فعلی دلار آمریکا نگذارند. مومنتوم دلار آمریکا صعودی است، هرچند که شاید شاهد اصلاح‌های جزئی و کم‌عمق باشیم.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا