شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید گزارش سطح ذخایر نفت خام آمریکا، معامله گران را شوکه کرد
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


گزارش سطح ذخایر نفت خام آمریکا، معامله گران را شوکه کرد

دیروز قیمت نفت خام سبک سقوط کرد. به دنبال انتشار گزارش سطح ذخایر نفت خام آمریکا، که برخلاف انتظارات افزایش‌یافته بود، قیمت نفت خام سبک (WTI) هم کاهش یافت. قیمت نفت خام به محدوده ۵۲٫۳۱ دلار سقوط کرد و در اطراف ۵۲٫۶۰ به تعادل رسید. بازار انتظار داشت که سطح ذخایر نفت خام آمریکا به‌اندازه ۲٫۳ میلیون بشکه کاهش یابد، اما در مقابل، سطح ذخایر به‌اندازه ۲٫۲ میلیون بشکه افزایش‌یافته بودند.
از دید تکنیکال و نمودار روزانه، اندیکاتورها حرکت اصلاحی اخیر را تا سطوح میانی ادامه داده‌اند، اما همچنان در محدوده مثبت قرار دارند و DMA بیست هم با قرار گرفتن در زیر قیمت‌ها فعلی، وضعیت صعودی قوی به خود گرفته است. DMA در محدوده ۵۱٫۷۰ قرار دارد، که حمایت قوی برای نفت خام محسوب می‌شود.در نمودار چهارساعته، ریسک بازار به نزولی تغییریافته است. برای اولین بار در یک هفته گذشته، قیمت نفت به زیر میانگین متحرک ساده بیست سقوط کرده، در حالی که اندیکاتورهای تکنیکال وارد محدوده منفی شده‌اند و RSI هم به محدوده ۴۳ پایین آمده است. ادامه فشارهای نزولی و شکست کف قیمتی روزانه اشاره‌شده می‌تواند قیمت نفت خام را تا میانگین متحرک ساده بیست در ۵۱٫۷۰ برساند، در حالی که شکست این حمایت هم بازار را به ۵۱٫۰۰ دلار خواهد رساند.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا