شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید معامله 2670 تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز چهارشنبه
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

روز چهارشنبه 7 فروردین 2670 تن انواع قیر سه شرکت بخش خصوصی در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز شرکت توسعه کروس انرژی یکهزار تن قیر 6070 را به نرخ پایه 549 دلار در هر تن در تالار صادراتی به فروش رساند. ضمن آن که شرکت نگین فخر آذربایجان نیز 1500 تن قیر 6070 را به نرخ پایه 620 دلار در هر تن معامله کرد. 170 تن قیر 6070 شرکت بام گستر زرین شرق نیز به نرخ پایه 620 دلار در هر تن، از دیگر کالاهای به فروش رفته در  این تالار به شمار می رود.

 

 

بر اساس این گزارش در تالار داخلی فرآوره های نفت و پتروشیمی نیز، شرکت پالایش نفت تبریز توانست 425 تن وکیوم باتوم، 200 تن آیزوفید و 60 تن حلال 402 را معامله کند. 500 تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز به نرخ 10 هزار و 918 ریال در روز هفتم فروردین ماه توسط کارگزاران به فروش رفت. همچنین 840 تن سود کاستیک پتروشیمی اروند به قیمت 3 هزار و 193 ریال از سوی مشتریان خریداری شد.

 

 

همچنین در این روز  یکهزار تن ارتوزایلین و 500 تن پارازایلین پتروشیمی برزویه مورد معامله قرار گرفت. 780 سود کاستیک پتروشیمی بندر امام، 1020 تن بنزن و آرماتیک سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، 1100 تن دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند و 300 تن الکیل بنزن خطی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز از دیگر کالاهایی است که روز چهارشنبه در تالار معاملات بورس کالای ایران داد و ستد شد.

 

 

 

این گزارش حاکی است شرکت نفت پاسارگاد نیز در این روز توانست 3640 تن انواع قیر 6070 و 85100 را در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران به فروش برساند.

 

 

 

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا