شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید زیرگذر بازار بورس
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

معاملات تالار شیشه ای طی روز چهارشنبه در حالی سپری شد که شاخص کل با 469 واحد رشد از 41 هزار و 583 واحد به رقم 42 هزار و 52 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات روز چهارشنبه با 295 درصد افزایش نسبت به روز قبل از آن به چهار هزار و 791 میلیارد ریال دست یافت که بیش از 30 درصد آن به معاملات خرد و کمتر از یک درصد آن به معاملات بلوکی اختصاص داشت. از چهار هزار و 791 میلیارد ریال ارزش معاملات روز چهارشنبه بیش از 19 درصد حقیقی ها خریدار و بیش از 16 درصد آنها فروشنده بودند.

حجم معاملات روز چهارشنبه نیز با 208 درصد افزایش نسبت به روز قبل از آن به 798 میلیون سهم و حق تقدم صعود کرد.

همچنین سه نماد "شبندر"، "فارس" و "پارسان" پر بیننده ترین نمادها طی معاملات روز چهارشنبه بودند که در دو نماد "شبندر" و "فارس" بیشترین حجم معاملات به حقیقی ها اختصاص داشت، حال آنکه در نماد "شبندر"، فروش حقوقی ها بیش از خریدشان بوده است. اما در مقابل در نماد "پارسان" فروش حقیقی ها بیش از خریدشان بوده است.

در این میان شرکت تعاونی اعتبار ایثارگران ظفر بیش از یک میلیون سهم بانک انصار را خرید.

شرکت سامان تجارت پیشگامان البرز بیش از 11 میلیون سهم شرکت هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و صندوق بازنشستگی وظیفه از کارافتادگی و پس انداز بیش از دو میلیون سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به تملک خود درآورد.

طی معاملات روز چهارشنبه یک میلیون سهم شرکت توسعه معادن روی ایران به پرتفوی بورسی شرکت نگین ساحل رویال رفت تا میزان مالکیت این فعال بازار به بیش از 45 میلیون سهم افزایش یابد.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بورس در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به عرضه سهام تحت تملک خود کردند.

در این بین شرکت بیمه ملت یک میلیون سهم شرکت لوله و ماشین سازی ایران را فروخت و شرکت سرمایه گذاری بهمن بیش از شش میلیون سهم شرکت توسعه صنایع بهشهر را واگذار کرد.

شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین بیش از 11 میلیون سهم شرکت مس شهید باهنر و شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن بیش از یک میلیون سهم شرکت سیمان فارس و خوزستان را از تملک خود خارج کرد.

همچنین بانک صادرات ایران بیش از دو میلیون سهم شرکت پالایش نفت اصفهان و مؤسسه صندوق حمایت بازنشستگی کارکنان فولاد سه میلیون سهم شرکت توسعه معادن و فلزات را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد.

شرکت گروه مالی ملت نیز بیش از یک میلیون و پانصد هزار سهم بانک ملت را خریداری کرد و در مقابل هشت میلیون و پانصد هزار سهم شرکت پالایش نفت بندرعباس را به فروش رساند.

در پایان این گزارش می افزاید، در نماد " وسپه" شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع معدنی امید خریدار 15 میلیون سهم آن و در مقابل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت فروشنده بیش از 15 میلیون سهم آن بود.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا