شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بازگشت معامله گران در پی رشد اونس
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

 

بازار سکه و ارز داخلی با ادامه حرف و حدیث ها با وضعیت ارز مرجع و حذف آن و از سوی دیگر تکذیب خبرها همگی باعث شد تا در روزهای پایانی هفته گذشته بازار با نوسان همراه شود. نوسانات هفته گذشته در پی خبر حذف ارز مرجع دلار را مجبور به حرکت در مدار صعودی کرد، بهای آن را تا 3600 تومان بالا برد.

براساس گزارش بورس نیوز، روز گذشته هر دلار در بازار آزاد با کاهش قیمت مدار 3600 تومان را ترک کرد و در محدوده 3565 تا 3595 تومان خرید و فروش شد. در پی کاهش قیمت دلار، سکه نیز در بازار نقدی ریخت و با کاهش 20 هزار تومانی به یک میلیون و 355 هزار تومان رسید.

این میان بازار آتی نیز با کاهش قیمت دلار و سکه نقدی با نوسان منفی پیگیری شد به طوری که سررسیدها در محدوده منفی یک درصدی خرید و فروش می شدند و پیش بینی معامله گران از قیمت سکه سررسید تیر ماه به یک میلیون و 430 هزار تومان رسید.

کاهش قیمت دلار درحالی است که اواخر هفته گذشته خبر حذف ارز مرجع باعث رشد قیمت ها شده بود، اما معاون رییس جمهور اعلام کرد ارز مرجع از کالاهای اساسی حذف نمی شود و دیروز نیز رییس توسعه تجارت به صراحت از حذف نشدن ارز مرجع کالاهای اساسی خبر داد. اما طی این مدت به دلیل با وجود حذف شدن ارز مرجع قیمت کالاها مانند روغن و گوشت افزایش 40 درصدی را به خود دیده است.

هفته پیش رو در بازارهای جهانی باتوجه به نشست های بانک های مرکزی و بحث همیشگی نرخ بیکاری آمریکا و خبرهای افزایش تقاضای فیزیکی در بازار با نوسان پیگیری خواهد شد. از آنجا که در نشست بانک مرکزی اروپا و از سوی دیگر نشست کمیته بازار فدرال رزرو امریکا در روز سه شنبه و چهارشنبه همگی نشان از وضعیت اقتصادی خبر می دهد. همچنین ادامه خریدهای فیزیکی یا متوقف شدن آن می تواند از شرایط آتی بازار خبر دهد.

نظر سنجی این هفته تارنمای کیتکو با حضور 24 نفر از شرکت کنندگان در حالی انجام شد که 14 نفر به افزایش قیمت ها، 8 نفر انتظار کاهش و 2 نفر دیگر پیش بینی حفظ قیمت ها را داشتند. کارشناسان معتقدند وضعیت فاندامنتال طلا تغییری نکرده است و اقتصاد جهانی در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد و بانک ها همچنان اسکناس چاپ می کنند و ترمزی که در مسیر حرکت طلا صورت گرفت، این فرصت را به فعالان داد تا بار دیگر خرید کنند و بالا رفتن طلا معامله گران را به بازارها بازگرداند که خود به افزایش بهای اونس کمک می کند.

*آخرین آمار قیمتی بازار آتی سکه

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا