شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید نگاه خیره بازار به دلار!
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

قیمت ها در بازار سکه و ارز داخلی روز گذشته با گام های آهسته اما در مسیر صعودی پیگیری شد. به طوری که هر سکه امامی با افزایش 6 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 680 هزار تومان رسید.

به گزارش بورس نیوز، روند آرام اما مثبت بازار فقط در قیمت سکه نقدی نبود و دلار نیز به نسبت روز پیش از آن افزایش اندکی را ثبت کرد و در محدوده 3565 تا 3595 تومانی خرید و فروش می شد.

این میان نوسان اندک سکه نقدی و دلار افت و خیز را از بازار آتی نیز گرفت و سررسیدها در محدوده یک درصدی بسته شدند. بدین ترتیب اختلاف قیمت میان سررسید ها در حدود 40 هزار تومان حفظ شد و پیش بینی معامله گران از قیمت سکه تحویل تیرماه به یک میلیون و 451 هزار تومان رسید.

خلیلی، کارشناس معاملات آتی سکه طلا در کارگزاری نهایت نگر در رابطه با وضعیت بازار به خبرنگار ما گفت: طی چند روز گذشته نوسان اونس در پی انتشار آمار اقتصادی نه چندان مثبت آمریکا بازار داخلی را نیز تحت تاثیر قرار داد؛ به طوری که احتمال ورود طلا به کانال 1500 دلار افزایش یافته است. در این شرایط اخبار سیاسی منتشر شده در سایت های داخلی و خارجی مبنی بر احتمال حمله امریکا به سوریه بازار داخلی را تحت تاثیر قرار داده است.

این کارشناس همچنین افزود: با توجه به ثابت ماندن روند قیمتی اونس جهانی امروز تمام نگاه فعالان به سوی دلار و تزریق صورت گرفته در بازار است. بطوریکه اگر دلار محدوده 3600 تومان را حفظ کند و یا حتی نوسان اندکی داشته باشد، روند بازار آتی را مثبت خواهد کرد. از آنجا که روند تکنیکالی بازار ظرفیت دیدن محدوده قیمتی یک میلیون و 500 هزار تومان را برای سررسید تیر ماه در نظر گرفته است، پیش بینی می شود سکه تمام بهار آزادی به زودی بهای یک میلیون و 400 هزار تومان را نیز ببیند.

به گزارش مارکت واچ، انتظار ادامه سیاست های پولی از سوی بانک های مرکزی و کاهش ارزش دلار سرمایه گذاران را به بازار طلا کشاند.با ادامه محرک های مالی از سوی بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو امریکا، ریسک تورم در جوامع افزایش خواهد یافت و این امر به سود طلا عمل می کند.

بنا بر اعلام خبرگزاری رویترز، طلای خالص روز دوشنبه طی ساعات معاملاتی رشد یک درصدی را ثبت کرد. افزایش تقاضای طلا در بازارهای جهانی تأمین این فلز گران بها را مشکل کرد و بهای آن را به نزدیکی بهترین رکورد هفته گذشته کشاند.

کارشناسان معتقدند هنوز طلا از وضعیت نا به سامان خود خارج نشده است و یکی از دلایل اصلی ریزش طلا بروز نشانه های از بهبود وضعیت اقتصادی امریکا بود، حال آنکه آمار اقتصادی اخیر حکایت دیگری دارند و این امر افزایش بهای طلا را محتمل کرده است.

طی ماه اکتبر سال گذشته، زمانی که فدرال رزرو اجرای دور سوم برنامه تسهیل مقداری را کلید زد طلا رکورد 11 ماه صعودی را ثبت کرد؛ در حال حاضر نیز از جمله عواملی که به بهبود شرایط طلا کمک می کند ادامه حمایت ها در بازار فیزیکی است.

*آخرین آمار قیمتی بازار آتی سکه

 

 

 

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا