شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید آخرین پیش بینی از عرضه و تقاضای سرب
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

گروه مطالعات بین المللی سرب و روی در گزارشی پیش بینی کرد که میزان مصرف سرب در سال جاری رشدی نزدیک به پنج درصد را تجربه کند.

بر طبق این گزارش انتظار می رود که مصرف روی جهان طی سال 2013 با افزایشی4،8 درصدی روبرو شود و در مجموع به 11،09 میلیون تن برسد . میزان رشد مصرف درچین به عنوان بزرگترین مصرف کننده این محصول نیز 6،7 درصد تحمین زده می شود.

به گزارش نمابورس در عین حال پس از دو سال کاهش مصرف در اروپا، انتظار می رود که سطح تقاضا از جانب این قاره در سال جاری رشدی 1،9 درصدی را تجربه کند.

همچنین انتظار می رود که تولید جهانی سرب نیز در سال 2013 افزایشی 4،8 درصدی را پشت سربگذرد و بالغ بر 11،13 میلیون تن شود. رشد تولید در چین نیز 4،7 درصد برآورد شده است.

بر این اساس انتظار می رود که بازار سرب در سال جاری نیز با مازاد عرضه روبرو باشد اما میزان این مازاد عرضه جزئی و در سطح 42 هزار تن پیش بینی می شود .

گفتنی است که پیش تر این مؤسسه از احتمال بروز مازاد عرضه ای بالاتر در بازار سرب خبر داده بود.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا